Yurumates3Dei
Yurumates3Dei follows Yurume, an 18-year-old high school graduate who has yet to be accepted into college. In an effort to study for exams, she moves to Maison du Wish, an apartment complex on the outskirts of Tokyo which is full of other out-of-school "rōnin." Maybe that has something to do with the rumor about Maison du Wish: no one who lives there passes the entrance exam.
Yurume Goes to Tokyo
Aida Yurume has just moved to Tokyo and her new neighbors greet her in peculiar ways.
Image Chicken Race
Winter is changing into Spring and the residents of Maison Du Wish are changing with it. New haircuts, robots, rich girls, change is in the air.
The girls of Maison Du Wish use different types of test to understand the complexity of Matsukichi.