Zack & Quack
Seven year-old Zack lives in a pop-up book with his best friend Quack, a curious young duck. The world of the book is full of fantastic surprises; exciting, unexpected things happening with the pull of each tab.
Pop-Up Speedway
When Zack and his friends build a pop-up race car, Zack wants to prove that it is a winner on the greatest raceway ever.
Zack and Quack go on an amazing adventure to take a picture of an extremely rare dinosaur for Zack’s collection of dinosaur cards. But impulsive Quack will need to learn how to work as a part of a team so he and Zack can snap a pic of the camera-shy dinosaur.