S9, E12: As Haley prepares to MC the annual Tree Hill Burning Boat Festival, Brooke uses the opportunity to ponder her father's betrayal, and Julian tries to breathe new life into an old idea. Mouth and Millie make a change to their morning show, while Clay and Quinn get ready for Logan's first night at the beach house.