S11, E13: After multimillionaire Marty Pepper proposes to Evelyn, Walden and Alan throw him a bachelor party with several of his old friends (comedy legends Tim Conway, Steve Lawrence and Garry Marshall guest star) who help him celebrate his last days of bachelorhood.