S4, E2: Alan feels guilty when Charlie finally tells him why he broke up with Mia. The truth is that Charlie and Mia didn't get married because she had wanted Alan and Jake to move out. Meanwhile, problems arise when Charlie and his famous rock star neighbor, Steven Tyler (himself) of Aerosmith, don't get along.