50 Shades Of Grayson
S5, E8: After a bachelorette party, Jane must defend the bride's fiancé; Kim represents a housewife who claims that her online novel has been plagiarized; a mysterious man appears at the firm; Owen struggles with his new role as Stacy's sperm donor.