Every Minute Counts 9:00 AM
S1, E3: In the 1950s, Ignacio promised his mother that he would always look after his younger brother, Angel. In 1985, two hours after the earthquake, Angel was helping the injured at the General Hospital and received an unexpected visit from Ignacio.