A Multitude of Casualities
S3, E5: The Ravens officially begin basketball practise with explosive results, and Nathan, the new team captain, clashes with Lucas over Haley. Elsewhere, Brooke selects Rachel to fill a vacancy on the cheerleading squad but regrets her choice when the new girl is noticeably interested in Lucas.