LOL - Last One Laughing Spain Airport security, Molly the beautiful, and a comeback
S2, E5: After almost five hours, the comedians are exhausted and keeping a straight face becomes more difficult. The countdown towards the final begins and Silvia and Carolina make it harder for the comedians with the return of one of the eliminated.