Amazon Kevin / Grub Drive
S1, E7: Adam and Jake have to sell candy for the annual school fundraiser. Unfortunately, the candy they're selling is chocolate coloured grubs, and nobody's buying. Pandemonium breaks out when Amazon Kevin comes to school for an assembly.