Vadhandhi: The Fable of Velonie An Intellectual Killer
S1, E5: Ruby tells Vivek that Velonie, returning from church, had met a tall, muscular man. Ki Sebastian meets Vivek, urging him to do everything to solve the case and rehabilitate Velonie's tarnished image.