Antoine Bourdelle
S1, E3: In this episode, we will talk about the artist Antoine Bourdelle. Son of a carpenter who moved to the capital, Antoine Bourdelle became the most important official sculptor at the beginning of the 20th century. This pupil of Rodin took on numerous commissions in France and abroad.