"Are You Talking to Me?"
S1, E4: Freddy and Anis examine Mcfly and Carlito's `The Secret Video' story using their research card. It is almost time to head to the debriefing room, and every avenue must be explored. Then it is Melha and Oulya's turn to tell their stories.