Baking is Best with Friends / Danger Bike Man Rides Again
S1, E5: The kids enlist Norm to help with a secret mission at a family haunted house, but his awkwardness with the parents threatens to upend the entire spooky plan; Everett's secret plan to reconnect with his brother goes downhill fast.