Duff: Ace of Taste Band Practice
S1, E3: There's no doubt that Duff Goldman loves to rock; he needs to make the snacks for band practise; Duff puts together a rockin' good lineup of cheeseburger cream puffs, sweet and spicy muhammara dip and Boston cream doughnuts.