S2, E13: As Bo seeks to punish the Ash (Vincent Walsh) for claiming credit for bringing Nadia out of her coma, and Trick (Rick Howland) goes under the spell of a power hallucinogen to divine the future, they set the Fae on a path towards an epic war.