Be Careful of Stones That You Throw
S1, E9: Rayna and Juliette's tour is coming up fast, but when Rayna suggests taking her daughters along with her, Lamar threatens to expose a long-buried family secret. Juliette and Sean's elopement causes all-round surprise, but not everyone is inclined to celebrate with the happy couple. When Avery follows the advice of a music producer and dumps his band, the distance between him and Scarlett grows wider.