Nashville Before You Go Make Sure You Know
सी3, ए22: Juliette is laser-focused on finishing her album and when she puts everything and everyone she loves behind it, Avery makes a decision that impacts their lives forever. Deacon's life hangs in the balance, but Rayna and the girls are by his side. With the clock ticking and the future uncertain, will they celebrate a life together?