I Was Prey Blood in the Water
S1, E3: A grizzly bear charges taxidermist Wilf Lloyd while he hunts elk with his son-in-law in the Canadian Rocky Mountains. Miles from shore, diving 180 feet below the surface, spear-fisher Anthony Segrich finds a bull shark charging toward him.