Blood Relation
S1, E6: A dark day looms over Rome with the eruption of Mount Vesuvius. Titus punishes Marsus and the Patricians involved in a planned coup. Domitian convinces Titus to reinstate the Gold Faction. Tenax is dangerously wounded in battle.