सी3, ए10: Barry is tormented by his vision of the future where Iris is murdered by Savitar. When a criminal named Plunder (guest star Stephen Huszar) shows up in Central City, Barry recalls the villain’s presence in his vision of the future and fears that if he catches Plunder, it will cement Iris’s fate. Confused about Barry’s hesitation to stop Plunder, Wally decides to stop in as Kid Flash. Meanwhile, Caitlin offers Julian a job.