Broken Up, and Not Rekindled.
S1, E3: A comment from Jiro inspires Akari to give Minami a home cooked bento full of love. She half-forces Jiro to assist in her plan, but when he sees how sincere she is, he decides help in earnest. Then, on the day, Akari finds herself paralyzed with nerves.