Brothers in Crime
S1, E3: Vivek takes the three sons of the old lady in for questioning based on a tip off given by Dr Paulraj, the autopsy doctor. Based on Vignesh's call records and a discussion with Velonie's friend, Vivek suspects Vignesh again.