Bugs, Breaks And Eyeballs
S1, E3: Dr. Ruby Rose and her medical colleagues encounter emergency situations that require a delicate touch, including removing a shard of metal from an eyeball, extracting an insect lodged in a boy's ear and a forearm with multiple fractures.