You Me Her Can You Be Cool?
S1, E2: As Jack, Emma, and Izzy try to put the mother of all weird days behind them, Emma reveals a secret, Izzy finds committing to safe-bet Andy tougher than she thought, and Jack can't shake the feeling that he's gotten them all in over their heads.