SANDA Candies, Canes, Kisses, and Blades
S1, E2: Sanda's roommate Amaya discovers his secret, ties him and Shiori up, and forces them to kiss. Using his new power, Sanda makes a sled appear and frees himself from the restraints. In the midst of this commotion, Headmaster Oshibu appears.