Ceylon Tea Trails, Sri Lanka Amazing Hotels: Life Beyond the Lobby
S5, E4: Monica and Rob travel to the highlands of central Sri Lanka to learn about Ceylon Tea Trails, a series of colonial era bungalows that have been renovated and reinvented by a local family of tea entrepreneurs.