Cheer Up Cheer Up
सी1, ए5: Although the joint pep rally is successful, Hae Yi could have been hurt badly if it wasn't for Ha Jin and Sun Ho. Certain that this is not just an accident, Jung Woo digs in to find who is behind it. Theia goes on a field trip. Someone targets Theia.