Married... With Children Cheese, Cues and Blood
S6, E4: Kelly starts earning a lot of money and Al suspects that she's become a sex worker, with Jefferson acting as her pimp. But when he discovers the pair are actually betting on pool games at a local pool hall, he does everything he can to get in on it.