Children Shouldn't Play with Dead Things
S2, E4: Dean and Sam investigate the murder of a college student who has come back from the dead seeking revenge on those who mistreated her while she was alive. When confronted, the ghost savagely attacks Sam, leaving him injured. While in town, the brothers visit their mother's grave to pass along something from their father.