Citadel: Honey Bunny Dancing and Fighting
S1, E1: Honey, a struggling young actress, falls for her fellow stuntman, Bunny. Little does she know that he is leading a double life. Their worlds collide when Bunny offers to hire Honey for a short paid assignment.