Extras Daniel Radcliffe
S2, E3: Daniel Radcliffe guests as a lusty teenager desperate to impress any lady including Maggie. Andy finds himself in a spot of bother when some remarks he made are picked up on by the press. Then things go from bad to worse when he is involved in an altercation with a co-star.