Arrow Darkness On the Edge of Town
S1, E22: With the Undertaking days away, Malcolm dons his black hood to conclude business with seismologist Dr. Brion Markov (guest star Eric Floyd) and his team. Oliver and Moira entertain a number of surprise -- and mostly unwelcome -- visitors. Hooded confrontations at home and the Meryln Global Group reveal dark secrets. Meanwhile, Roy and Thea are still looking out for a hero. Laurel makes a decision after Tommy's revelation. In a flashback to the island, Oliver, Slade and Shado struggle to prevent Fyers (guest star Sebastian Dunn) from shooting a Ferris Air jet out of the sky.