Death's Door
S1, E3: Kwame and Viggo bond over their ill-fated futures. The Gold Faction put on a lavish display at the inaugural chariot races. Queen Berenice tries to convince Titus of his brother's treacherous plans to claim the throne. Vespasian chooses his heir.