Like a Dragon: Yakuza Departure / Return
S1, E1: In 1995, Kiryu and his friends plan a heist at a local arcade controlled by the Doujima Family, a powerful yakuza organisation that rules Kamurocho. In 2005, Kiryu learns that his friends are in danger and decides to return.