Last One Laughing: Sweden - Halloween Special Do Not Fucking Touch!
सी1, ए2: One of Robert Gustafsson's most epic characters serves pork tenderloin and causes trouble for everyone present. Pernilla Wahlgren and Per Andersson read a story that is not exactly suitable for families. Tord returns with a Halloween lecture.