The Flash Elongated Journey into Night
S4, E4: Cisco (Carlos Valdes) is shocked when Gypsy (recurring guest star JESSICA CAMACHO) and her father, Breacher (guest star DANNY TREJO), show up on Earth-1. Breacher takes an immediate disliking to Cisco and decides to hunt him. Meanwhile, Barry runs into his old nemesis, Ralph Dibny (guest star HARTLEY SAWYER). Series star Tom Cavanagh directs.