ऐरो Elseworlds: Part 2
सी7, ए9: Oliver and Barry get a lead on John Deegan and head to Gotham City with Supergirl to figure out why their reality has changed. Meanwhile, Kate Kane provides the friends with information that leads the group to Arkham Asylum.