सी3, ए6: Vanessa, hoping to finally win her mother Gabriela’s approval, desperately vies with Blair for the honor of delivering the freshman toast at NYU, but at what price? Dan invites Olivia to meet Rufus and Lily, which leads to all sorts of problems for the new couple. Serena and Nate team up to help Carter Baizen.