Episode 1 Me and the Alien MuMu
S1, E1: Having lost his home planet to a society-ending war that he had started, the feline alien MuMu came to Earth to relearn technology. He then proceeds to crash his spaceship directly into university student Sakurako's apartment where he ends up staying. Amidst this abrupt new life together, MuMu immerses himself completely in researching home appliances - starting with the microwave!