S1, E2: Confused by the sudden proposal, A-jung eventually agrees—only to face strong opposition from Do-han's younger bother, Ji-han, who tries to stop her at every turn. As Do-han gives up his inheritance for love, Ji-han, convinced A-jung is a fraud, even offers her money to leave him.