लूथर Episode 2
सी2, ए2: Luther must rescue Ripley, who's been abducted by Cameron, in time to prevent Cameron's final murderous set piece. But Jenny's ruthless and vengeful boss is demanding compensation for stealing her protégé. Luther is torn. Will his visionary mind provide the team with the tools to save Ripley and the killer's intended victims, or will his focus be compromised?