The Young Pope Episode 3
S1, E3: Lenny has shown that he is not the docile, easy-to-manipulate figure that the upper reaches of the Vatican hoped he would be during the Conclave. Ester, the wife of a Swiss Guard, is the first person to understand the new pontiff's message.