Episode 4 Me and the Alien MuMu
S1, E4: Due to MuMu living with them, the electricity bill has skyrocketed. While striving to save money, Sakurako continues her activities with the Human Regeneration Study Club. The leader of the club, Tenkubashi, wants to secretly fix the home appliance problems experienced by Sonoko, the winner of the beauty contest.