S1, E4: Ji-won accompanies Ji-hyeok to a party where they meet Su-min, sparking curiosity. Ji-hyuk worries as Ji-won's personality shifts. At a school reunion, Su-min becomes increasingly focused on Ji-won following a tense encounter.