S1, E4: Duk-pal narrowly saves Ee-hun's mum from being kidnapped and tries to find a way to deal with Mi-gyeong; Myeong-hyeon tries to control Se-kyung; Jae-min, who was almost involved in Min-seo's kidnapping, anxiously loiters around Ee-hun's house.