Tougen Anki Episode 4
सी1, ए4: Shiki manages to trigger Blood Eclipse Release, bringing down the Blood Titan, but he collapses after draining too much blood. Meanwhile, Jin ignores the fallen Shiki and Homare, and charges straight at Mudano.