S1, E5: I may like you, Ms.A-jung. Did A-jung's strategy to make Ji-han on her side work? The success of the 'Wedding Impossible' plan was in sight for a moment, but can two people who cannot be liked be close? Meanwhile, Do-han's ex-lover approaches A-jung.