Episode 6 Me and the Alien MuMu
S1, E6: MuMu mistakenly sees a rice cooker as a heater and warms himself using its preheat cycle. Although Sakurako explains its actual purpose while the rice is cooking, MuMu trips over the power cord, gets showered with scalding hot rice, and descends into a full-blown panic. Meanwhile, his compatriot, Decimaru, boards a train with surprising confidence.