S1, E6: An outbreak of serial attacks against Lycoris occur. In order to stay in groups, Takina decides to stay over at Chisato’s house. But for these two, living with someone for the first time is full of unpredictable situations!? Meanwhile, Kurumi secretly searches through the information DA is holding and gets close to the surprising truths about the assaults on Lycoris.